REKLAMACJA:
W przypadku reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny ze sklepem tel. 501238 270.
Po wstępnym telefonicznym ustaleniu z obsługą sklepu czy produkt jest rzeczywiście wadliwy reklamację można:
- nadać na nasz koszt przez paczkomat - poniżej link na którym można zgłosić zlecenie zwrotu
https://szybkiezwroty.pl/bajkolandia#navigate-buttons
- lub wysłać na własny koszt na adres PUH Studio, Magdalena Wójcik, ul. Partyzantów 21, 28-300 Jędrzejów.
Do paczki z reklamacją prosimy dołączyć wypełniony druk reklamacji oraz dowód zakupu.
Do każdej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni.
Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu (nie ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta.
Druk do reklamacji do pobrania poniżej.
DRUK - Reklamacja towaru